desember 15, 2021

Hvordan Være Lykkelig: 7 Grunner Til At Du Er Hemmelig Ulykkelig Med Livet

hvis Du kunne rangere ditt nivå av lykke på en skala fra 1-10, hva ville du velge? Ville du velge et nummer nær 10 eller ville ditt valg være et sted i nærheten av 1? Hvis du velger et lavt tall, er du ikke alene. Mange mennesker sliter med å finne ekte lykke og tilfredshet i livet. Som deg har de prøvd alt, og ingenting har vært i stand til å jobbe frem til nå.

 Hvordan Være Lykkelig: 7 Grunner Til At Du Er Hemmelig Misfornøyd Med Livet-Hennes Stil Av Te Lykke Sitater | Bibelvers| Hvordan Bli Lykkeligere |Lykke Rutine |Positive Tanker | Christian Women Blog | Blog For Christian Women| Faith advice | Christian advice for life| Christian Quotes | Christian Women Inspirasjon | Christian Bible Studies| Christian Living | Christian Oppmuntring

En grunn til at vi sliter med ulykke er fordi vi ikke vet hva som forårsaker det. Vi søker ut kurer håper de vil gjøre oss bedre, bare for å ende opp med skuffelse. Samfunnet gir oss mange verktøy for å forbedre vår lykke, men jeg lurer på hvor effektive de egentlig er hvis de forlater oss hele tiden på jakt etter mer?

Kan vi virkelig ha varig lykke og tilfredshet? Eller er vi dømt til å stadig ri en berg-og dalbane av følelser? Hva er årsakene til kronisk ulykkelighet? Er det en ekte kur? Bryr Gud Seg om vår lykke? Vil han at vi skal være lykkelige? Hva sier skriften om lykke og tilfredshet? Hva jeg tilbyr deg gjennom denne artikkelen er ikke en rask løsning, men jeg håper at noe av det jeg deler kan åpne øynene og lede deg ned den rette veien mot varig lykke og tilfredshet.

7 Grunner til At Du Kan Være Misfornøyd med Livet

jeg vil gjerne dele syv kjerne grunner til at mange mennesker er hemmelig misfornøyd med livet. Selvfølgelig kan det være andre grunner, men disse syv er store som stod ut for meg.

Du Tror At Verdslig Suksess Vil Gjøre Deg Lykkelig

For Det første kan du være hemmelig ulykkelig med livet fordi du har et feil perspektiv på hva som faktisk vil gjøre deg lykkelig. Du tror verdslig suksess er lik lykke. Så, du strever så hardt du kan for å treffe mål, få anerkjennelse, vinne ros og tjene kampanjer. Til tross for alt du har oppnådd, merker du fortsatt en tomhet i hjertet ditt.

Dessverre kan du være veldig vellykket og hemmelig ulykkelig samtidig. Ta noen av de mest vellykkede menneskene i verden-mange av dem er ulykkelige.

Verdslig Suksess er et system satt opp til å mislykkes.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

saken er at verdens suksess er som et stoff: det starter deg av en midlertidig høy og lar deg deretter lide gjennom det laveste av nedturer. Det er et system satt opp til å mislykkes. Jo, det bringer lykke et øyeblikk, men øyeblikket forsvinner raskt. Hvis du ønsket å opprettholde din lykke gjennom verdslig suksess, må du hele tiden streve etter mer. Men du kan bare være så vellykket. Hva vil du gjøre når du har nådd terskelen din?

vil du vite noe annet? Mange av oss ønsker ikke suksess i seg selv. Vi ønsker suksess fordi vi er sultne på godkjenning. Vi ønsker desperat at andre skal vite at vi er verdige og gode nok, så vi har suksess for oss selv og håper at de vil se på oss for en forandring.

men vår verdi er iboende og den kommer bare Fra Kristus. Suksess gjør deg ikke verdig, det gjør han. Før Du kunne løfte en finger, kristus talte verdt inn i ditt vesen. Ikke la fienden lyve for deg, fortelle deg at du ikke er nok.

hvordan ser sann suksess ut?

hvis verdslig suksess berøver oss vår lykke, hva slags suksess bør vi ønske?

Denne Lovens Bok skal ikke vike fra din munn, men du skal grunde på Den dag og natt, så du akter vel på å gjøre efter alt det som står skrevet i den. For da vil du gjøre veien velstående, og da vil du ha god suksess. Joshua 1:8

Sann suksess ser ut som å leve For Jesus. Du er vellykket når Du kjenner Gud og følger hans ord. Sann suksess er å vandre Med Gud og stole på ham for å lede hvert trinn på veien.

saken er at vi jager det vi tror vil gjøre oss lykkelige uten å innse at det ofte fører til døden. Jesus vet hva vi trenger for å virkelig gjøre oss lykkelige. Bibelen sier: Salige er de som gjør hans bud, så de kan ha rett til livets tre og gå inn gjennom portene inn i byen. (Åp 22: 14). Du vil være glad hvis Du holder Guds bud.

Jage Gudfryktig suksess ved å vandre med ham og følge hans bud, og du trenger ikke å bekymre deg for å være hemmelig ulykkelig med livet ditt.

Du Sliter Med Å Finne Sann Mening I Livet

kanskje du kan være hemmelig ulykkelig med livet fordi du sliter med å finne sann mening. Kanskje du er rastløs, og lurer på hva formålet ditt er. Eller kanskje du ikke er så sikker på om alt dette virkelig betyr noe.

 Sann Mening finnes bare I Kristus fordi han er den vi lever for.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet (Hennes Stil Av Te)

vi begynner å slite med meningsløshet når vi bytter vår faste grunnvoll i Kristus mot ting som ikke kan opprettholde oss. Sann mening er bare funnet I Kristus fordi han er den vi lever for.

når vi hviler vårt håp i feil grunnlag, la de oss ned fordi de aldri var ment å opprettholde oss. Hvis jobben din, eller kjæresten din, eller din mann, eller til og med barna dine blir grunnlaget ditt i Stedet For Kristus, vil meningsløsheten til slutt begynne å sette inn.

hvis du lever livet ditt for å bevise din verdi til noen andre, vil meningsløsheten begynne å sette inn.

hvis du tilfredsstiller syndige ønsker, vil meningsløsheten begynne å sette seg inn.

hvis løftet du har ventet på blir viktigere for Deg enn Guden du tror på, vil meningsløsheten begynne å sette inn.

hvis noen eller noe har den hengivenhet du skal gi Til Kristus, vil meningsløsheten begynne å sette inn.

Relatert: 5 Empowering Sannheter Om Din Identitet I Kristus

sannheten er, din hensikt er funnet I Kristus alene. Hvis du leter etter hensikt og mening i alt annet enn ham, kan du finne deg selv kronisk ulykkelig med livet.

På flipside, hvis din hensikt er I Kristus, uansett hva som kommer din vei, vil du ha sann glede og lykke som varer.

Sa Ikke Bibelen at Alt Er Tomhet?

det er ikke noe bedre for et menneske enn at han spiser og drikker og finner glede i sitt strev. Også Dette har Jeg sett, er fra Guds hånd, for bortsett fra ham som kan spise eller hvem kan ha glede? For Til den Som behager ham Gud har gitt visdom og kunnskap og glede, men til synderen han har gitt virksomheten til å samle og samle, bare for å gi til en Som behager Gud. Også dette er tomhet og jag etter vind.

Forkynneren 2: 25-26

ved slutten av sitt liv konkluderte Forfatteren Av Forkynneren at alt var forfengelighet. Wow, hva en hard uttalelse. Hvis du er fristet til å kaste inn håndkleet og gå hjem, vent litt. Alt var tomhet uten Gud. Hvorfor? Han gir mening til livet. Alle pengene, suksess, prestasjoner og mål kan ikke gi oss varig tilfredsstillelse Som Gud kan.

hvis du sliter med å finne mening i livet, har Du kanskje fjernet Jesus fra sentrum. Hva ser du etter mening? Du må flytte fokuset tilbake til der det hører hjemme. Gud skapte deg og han er den eneste som kan gi sann mening til livet ditt.

Du Har For Mye Ting

hvis du er hemmelig ulykkelig med livet, vil du kanskje vurdere å bli kvitt noen ting. Tro det eller ei rot i hjemmet ditt kan føre til rot i hjertet ditt. Tenk på det, hvordan kan du være virkelig glad når du ikke har plass til å hvile fra alle de tingene som kjemper for din oppmerksomhet?

 når Vi har for mye, er Det ikke rom For Gud.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

jeg begynte å se På Å Rydde Opp Med Marie Kondo i fjor, og jeg må si at Kon-Mari-metoden for avkluttering forandret livet mitt. Hennes metoder og systemer er både praktiske og effektive. Marie lærer oss å verne om gaver vi får, men del med dem når tiden er riktig.

hvis vi er ærlige, har vi en tendens til å henge på ting som håper på en sjanse de vil gjøre oss lykkelige. I stedet tynger de oss ned. Når vi har tonnevis av ting som veier oss ned, er Det ikke rom For Gud, og uten Gud er vi bestemt for ulykke.

Kom til meg, Alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile.

Matteus 11:28

Jesus inviterer dem som er tynget av ting, til å komme til ham og få hvile. Men nøkkelen er, du må gi slipp. Husk at det fysiske er ofte en manifestasjon av det åndelige. Hvis vi ikke kan gi slipp på våre fysiske ting, hvordan vil vi kunne gi slipp på de åndelige vektene i våre liv?

så praktisk, vurder decluttering. Kanskje du holder på gamle minner, minner eller gaver som minner deg om fortiden din. Kanskje du holder på din favoritt kjole, håper at en dag vil det være din størrelse igjen. Eller du kan holde fast på gammel elektronikk, planlegger å bruke dem igjen en dag. Uansett hva det er, vær så snill å gi slipp. Noen ting kan ikke gå med deg inn i fremtiden Gud har planlagt for livet ditt. Så, til du slipper, kan du forbli fast i kronisk ulykkelighet og lurer på hvorfor du ikke beveger deg fremover.

Jesus Og Den Rike Herskeren

Det er en historie i Bibelen om en rik hersker som var spent på å finne ut hvordan å arve Guds rike Og komme inn i himmelen. Da han spurte, svarte Jesus: «vel, du kjenner budene.»

Han hadde holdt alle budene siden han var barn. Men Jesus sa at det ikke var nok. Han sa: «gå og selg det dere eier, og gi pengene til de fattige. Så kom og følg meg.»Plutselig ble herskerens lykke til overveldende tristhet fordi han ikke kunne gi bort sine ting.

er du villig til å gi opp ting For Guds rike? Verdsetter du dine ting mer enn sann lykke i Kristus? Hvis ikke, utfordrer jeg deg til å bli kvitt noen ting. Bli kvitt de fysiske og åndelige vekter du har vært for redd for å gi slipp på Og la Jesus bringe sann lykke inn i ditt hjerte.

 Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet (Hennes Stil Av Te)

Du mister håpet

Håp utsatt gjør hjertet syk, men et ønske oppfylt er et livets tre. Ordspråkene 13:12

Kanskje du er hemmelig ulykkelig med livet fordi du mister håp. Det kan være vanskelig å klamre seg til håp når Du venter På At Gud skal oppfylle sitt løfte til deg. Det kan til og med føles som om ingenting skjer. Jeg vet det fordi jeg har vært der.

jeg husker Da Jeg trodde Gud for følelsesmessig helbredelse. Jeg var så ødelagt, og jeg kunne ikke se ting noen gang bli bedre. Men i mørket klamret jeg meg til disse ordene: hold fast på ditt håp mens din triumf utfolder seg. Plutselig kom lysene på.

Relatert: Hvordan Stole På Gud I Midten Av Usikkerhet

Håp Er en fantastisk gave Fra Gud. Det kan gi oss utrolig glede og lykke midt i motgang. Håp bringer liv til døde og mørke steder. Det er lyset i tunnelen som produserer troen til å tro det umulige.

Håp Er lyset i tunnelen som produserer troen til å tro det umulige.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

Hvilket håp skal du klamre deg til?

jeg holdt fast på mitt håp I Kristus, og jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme. Håpet om noe annet er en tapt kamp. Sannheten er, du vet aldri hvordan ting vil slå ut. Du kan bare ha full tillit Til Kristus.

Hold fast på ditt håp I Kristus, og han vil hjelpe deg til å ha sann lykke til tross for vanskelige situasjoner. Jeg sier ikke at du ikke vil være trist noen ganger, men lykke vil lede den generelle retningen av livet ditt.

Du kommer til å komme gjennom dette. Det lover jeg. Men, du kan fortsatt oppleve sann lykke i midten av det ved å klamre seg til håp og tro På Kristus.

du mangler takknemlighet

Neste, du kan være misfornøyd med livet fordi du mangler takknemlighet. Vi kan ikke være virkelig lykkelige hvis vi aldri slutter å telle våre velsignelser. Hvordan kan vi ha sann glede hvis Vi aldri slutter å gjenkjenne Guds godhet i våre liv?

tro det eller ei, rutinemessig praktisering av takknemlighet kan faktisk føre til en økning i positive følelser som spenning, glede og lykke. Det er visse nevrale veier i hjernen vår som produserer disse positive følelsene hver gang vi praktiserer takknemlighet.

 det er vanskelig å være takknemlig og ulykkelig på samme tid.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

det er vanskelig å være takknemlig og ulykkelig på samme tid. Tror du meg ikke? Prøv det.

hvordan innlemme takknemlighet i livet ditt

hvis du mangler takknemlighet, begynn å gjøre noen forsettlige endringer.

Oppgi noen ting du er takknemlig for hver morgen så snart du våkner. Selv om det føles som om det ikke er noe å være takknemlig for, er det noe. Hvis du graver dypt nok, finner du det.

Hold en takknemlighetsdagbok for å registrere alt du er takknemlig for. Takknemlighet tidsskrifter er spesielt nyttig fordi øyeblikk vil komme når du ikke kan tenke på noe å være takknemlig for. Du kan bla gjennom tidligere datoer i dagboken din for Å minne Deg Om Guds godhet.

hvis du vil, kan du til og med få en ansvarspartner. Få en venn til å godta å lytte til noen ting du er takknemlig for hver dag. Ansvarlighet partnere er stor fordi du kan arbeide sammen for å holde hverandre på sporet.

du sammenligner deg selv med alle andre

Jepp, dette er stort. I denne instagram-verdenen er det så lett å sammenligne oss med fremmede vi ikke kjenner. Noen gjør en kunngjøring og plutselig livet ditt virker ikke så viktig lenger. Har du noen gang følt det slik?

Dette vil sette deg fri: det er ikke sant. En annens velsignelse negerer ikke din betydning. Du er viktig For Kristus, periode. Men hvis vi fortsetter å sammenligne våre liv med alle andre rundt oss, vil vi være kronisk ulykkelige sikkert.

 hennes reise er ikke din reise, og hennes vei er ikke din vei.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

Hør, ingen kan leve Det Livet Gud skapte for deg, men du. Hennes reise er ikke din reise, og hennes vei er ikke din vei. Gud befaler dine skritt akkurat nå og leder deg til et vakkert sted han forberedte bare for deg. Nei, du kan ikke gå hvor hun skal fordi det ikke ble laget for deg.

så slutt å sammenligne deg selv med Andre mennesker og sammenlign ditt liv Med Kristus. Er du blitt mer lik ham hver dag? Da er du god.

Sammenligning og lykke kan ikke være bffs. Sammenligning frarøver oss bokstavelig talt glede. Hvis du vil være virkelig glad, slutte å sammenligne.

Du er uautentisk

Til Slutt kan Du være kronisk ulykkelig fordi du er uautentisk. Brené Brown, bestselgende forfatter og Ted Talk-høyttaler, sier at » autentisitet er den daglige praksisen med å gi slipp på hvem vi tror vi skal være og omfavne hvem vi er.»

din verdi kommer Fra Kristus.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

hvis du lever livet ditt og prøver å være noen du ikke er, vil du være ulykkelig. Hvorfor? Den virkelige du blir kvalt av en persona.

Hvorfor blir vi uautentiske?

Vi blir uautentiske når vi prøver for hardt å behage andre og miste oss selv i jakten på et bilde.

Jesus sier,

For hva gagner det et menneske å vinne hele verden og miste sin sjel?

Mark 8: 36

hvorfor vinne alt og miste din identitet? Hvorfor leve for å behage andre og forsømme Å behage Gud? Din verdi kommer ikke fra hva andre sier eller tenker om Deg, det kommer Fra Kristus. Hvis du er uautentisk, vil ulykke definitivt følge etter.

vil Gud at Vi skal være lykkelige?

jeg vil svare på dette spørsmålet som Du kanskje spør: vil Gud at Vi skal være lykkelige? Det er et ordtak som går noe sånt som Dette, » Gud bryr seg mer om vår hellighet enn vår lykke.»For å være ærlig, når jeg hørte dette, ville jeg riste hodet mitt i enighet. Nå er jeg respektfullt uenig.

 Lykke og hellighet sameksisterer fredelig.  Hvordan Være Lykkelig: Syv Grunner Til At Du Kan Være Hemmelig Ulykkelig Med Livet)

Bibelen snakker om glede, glede, latter og glede gjennom alle sine sider. Han satte Selv Adam og Eva i en rikelig hage for å nyte sin skapelse. Det er ingen tvil Om At Gud vil at Vi skal være lykkelige.

Lykke og hellighet sameksisterer fredelig.

saken er, vi kan ikke finne sann lykke uten hellighet. Sikker, vi kan finne noen tilfredshet fra indulging i alt verden har å tilby-kan være ærlig – mye tilfredshet-men på slutten, det vil gjøre oss stadig ulykkelig.

Det er en vei som synes riktig for en mann, men dens ende er veien til døden.

Ordspråkene 14:12

Gud vil at Vi skal være lykkelige, Men han vil ikke at vi skal forfølge «lykken» som fører til døden. Hvis du får alt og Du ikke har et forhold Til Gud, vil lykken det bringer være en forfalskning. Hvis Du mister Alt og Har Kristus i livet ditt, er din lykke sann og varig.

Må vi være lykkelige hele tiden?

Å Leve i en tilstand av lykke betyr ikke at vi er lykkelige hele tiden. Det er en tid for alt under solen-inkludert en tid til å gråte og sørge.

Vi trenger ikke å være lykkelige hele tiden, men stadig å leve i en tilstand av ulykke kan være en grunn til bekymring.

hvordan være virkelig glad igjen

Nå som du vet noen grunner til at Du kan være hemmelig ulykkelig med livet, og du forstår Hvordan Gud føler om din lykke, her er fem trinn du kan ta for å bli glad igjen.

Oppdag den virkelige roten til din ulykkelighet

nå vet du at kronisk ulykkelighet ikke kommer ut av ingensteds. Det er en grunnårsak. Hvis du vil være virkelig glad igjen, må du grave litt for å finne ut hva som virkelig forårsaker din ulykke. Det kan være noe på listen jeg delte, eller det kan være noe helt annet. Den beste måten å oppdage roten til ulykkelighet er ved å undersøke våre liv og ber Gud om veiledning. Gud hører oss når vi ber, og han er tilgjengelig for å hjelpe oss så lenge vi er villige til å spørre.

sett nødvendige endringer på plass

når du oppdager den virkelige roten til din ulykkelighet, må du gjøre noen endringer. Hva tankesett har du holdt på som du trenger å gi slipp på? Lever du et liv uten Gud? Er du tynget ned av synd? Jager du verdslig suksess som aldri kan tilfredsstille deg? Overgi Deg Til Gud og gjør de endringene som må gjøres.

Gjør Jesus sentrum av livet ditt

Uten Jesus i sentrum, vil vi være kronisk ulykkelige. Han gir mening til livet. Hvis det er noe eller noen andre som sitter i førersetet i livet ditt, vil du finne deg selv mangler sann glede og lykke for sikker. Hvis Jesus ikke er sentrum i livet ditt, gjør ham til sentrum. Stol på ham for å levere dine behov i stedet for å stole på deg selv. La ham helbrede deg i stedet for å prøve å helbrede deg selv. Be ham om å avsløre eventuelle negative mønstre i ditt hjerte og sinn og gjøre deg ny igjen.

Fokus På Bønn & Guds Ord

hvis du vil ha sann lykke, må du prioritere bønn Og lese Guds ord. Hvis Du er koblet Til Gud, vil du ha sann lykke og tilfredshet. Å kjenne Gud og hans ord er kuren til mange problemer som vi blir presentert med. Guds ord forandrer oss, selv om våre situasjoner ikke endres. Perfekte livssituasjoner gir ikke sann lykke, sannheten gjør det.

Relatert: En Nybegynners Guide Til Hvordan Man Studerer Bibelen

Utvikle en livsstil med thanksgiving

Dette er nøkkelen. Tidligere nevnte jeg at det er vanskelig å takke og være ulykkelig samtidig. Når Du prise Gud for hvem han er, skifter fokus fra problemet mot problemløseren. Thanksgiving åpner øynene for å se sannheten om din situasjon. Jo, det kan være vanskelig, men det er godt blandet inn i motgangen. Du kan gjøre dette praktisk talt ved å holde en takknemlighetsdagbok og skrive ned noen ting du er takknemlig for hver dag. Å gjøre dette hver dag er garantert å forandre noe i deg og hjelpe deg til å bli en lykkeligere person generelt.

Bli koblet til trosbasert samfunn

Trosbasert samfunn er viktig fordi vi trenger andre til å løfte oss opp og oppmuntre oss. Vi trenger folk til å styrke oss og lære oss sannheten. Hvis du er koblet til det rette samfunnet, kan de hjelpe deg med å lede deg på riktig vei. De kan be for Deg og presse deg nærmere Gud.

Bibelvers om lykke og tilfredshet

  • Og guds fred, som overgår all forstand, vil vokte deres hjerter og deres sinn i Kristus Jesus. (Filipperne) 4:7)
  • med glede vil du hente vann fra frelsens brønner. (Jesaja 12:3)
  • For Kristi skyld er jeg derfor tilfreds med svakheter, fornærmelser, vanskeligheter, forfølgelser og ulykker. Når jeg er svak, er jeg sterk. (2 Kor 12:10)
  • du kunngjør meg livets vei; i ditt nærvær er det fylde av glede; ved din høyre hånd er gledene i all evighet. (Salme) 16:11)
  • et glad hjerte gjør et muntert ansikt, men av hjertesorg blir ånden knust. (Ordtak 15:13)
  • men de rettferdige skal glede seg, de skal juble For Gud, de skal juble av glede. (Salme) 68:3)
  • du holder ham i fullkommen fred hvis sinn er boende på deg, fordi han stoler på deg. Sett din lit til Herren til evig tid, For Herren Gud er en evig klippe. (Jesaja 26:3-4)
  • jeg skjønte at det ikke er noe bedre for dem enn å være glad og å gjøre godt så lenge de lever; og at enhver skal ete og drikke og ha glede av alt sitt strev—Dette Er guds gave til mennesket. (Forkynneren) 3:12-13)
  • da sa han til dem: «Gå bort! Spis fettet og drikk søt vin og send porsjoner til alle som ikke har noe klart, for denne dagen er hellig for Vår Herre. Vær ikke bedrøvet, For gleden I Herren er deres styrke.»(Nehemja) 8:10)
  • Nå er det stor vinning i gudsfrykt med tilfredshet, for vi har ikke brakt noe inn i verden, og vi kan ikke ta noe ut av verden. Men hvis vi har mat og klær, med disse vil vi være fornøyd. (1 Timoteus) 6:6-8)

Nyttige bøker å lese om hvordan være lykkelig med livet

Disse fire bøkene har virkelig bidratt til å endre mitt perspektiv på lykke og tilfredshet. Hvis du ønsker å lese videre, vurdere å plukke opp en kopi av hver av disse.

The Winning Attitude – John Maxwell

hvis det er en bok som helt har forandret løpet av livet mitt, er det denne. Jeg mottok Den som en gave fra Min Pastors kone da jeg var 10, og jeg begynte bare å lese den to år senere. Jeg lærte så mye om å omfavne en vinnende holdning til tross for livets omstendigheter.

Eier Din Hverdag – Jordan Lee Dooley

Eier Din Hverdag inspirerer kvinner til å omfavne de daglige øyeblikkene i livet. Selv hverdagslige og rutinemessige ting kan fylles med formål. Hvis du ønsker å være lykkelig i livet, bør du lære å balansere streve med tilfredshet. OYE lærer deg å gjøre nettopp det.

Har Du Følt For Å Gi Opp I Det Siste: Håp & Helbredelse Når Du Føler Deg Motløs-David Wilkerson

denne boken kan være nyttig for den personen som sliter med å holde på håpet. Jeg tilfeldigvis oppdaget denne boken i en liten butikk i en togstasjon, og det forandret livet mitt. Gud brukte det til å vekke håp i mitt hjerte i en tid da jeg hadde mistet det.

Vellykkede Kvinner Tenker Annerledes: 9 Vaner For Å Gjøre Deg Lykkeligere – Sunnere og Mer Motstandsdyktig-Valorie Burton

Suksess Er ikke Hva du tror Det er. Denne boken dykker inn i hva sann suksess ser ut og gir oss 9 prinsipper å leve etter hvis vi ønsker å være vellykket, lykkelig og sunt.

Gaver Av Ufullkommenhet: Gi slipp På Hvem Du Tror Du Bør Være Og Omfavne Hvem Du Er – Brené Brown

en praktisk og motiverende guidebok som hjelper Deg å omfavne helhjertet levende ved å gi slipp på det du synes du burde være Og omfavne sannheten om hvem du er. Brené Brown adresserer sammenligning og inauthenticity, to hovedfaktorer som fører til kronisk ulykkelighet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.