desember 30, 2021

Er Du Ute etter En Kristen College ? Les Dette!

når du velger en høyskole, er det ikke overraskende at det er et svimlende antall alternativer. Christian høyskoler er et godt valg for de som ønsker å fortsette Å Være En Kristen på college, styrke sitt forhold til Gud samtidig oppnå akademiske mål.

hvis du lander på denne artikkelen, må du tenke på å gå Til En Kristen høyskole. Du har funnet det rette stedet!

denne guiden vil hjelpe deg å begrense søket og gi deg tips for å finne de Beste Kristne høyskoler der ute.

Hvorfor gå Til En Kristen College?

Designet For Vekst

Kristne høyskoler ofte startet Som Bibelskoler. Vanligvis Var Bibelskolene fokusert utelukkende på opplæring I Skriften. Imidlertid begynte mange institusjoner som Crown College å utvide sine tilbud mens de fortsatt trente folk i Ordet. Studentene kan bli dyktige sykepleiere, fortellere eller lærere fra en akkreditert institusjon mens de vokser i Sitt Kristne verdenssyn.

>> Oppdag Crown Colleges 40 akkreditert grad alternativer.

fra begynnelsen av disse institusjonene har holistisk vekst vært et fokus. Å hjelpe elevene til å utvikle seg som bedre mennesker for verden er nøkkelen Til Kristne høyskoler. Folk som ønsker å gå utover jobbferdigheter, bør se Kristen utdanning som en utmerket måte å vokse som en hel person.

Støtte Elevenes Angst + Tro

Å Forlate hjemmet og reise til college kan være en angstfylt opplevelse. Støtten som en gang var til stede, er borte, og du har mange nye ideer å kjempe med.

kort sagt, college kan være skremmende. Men Det er Her Kristne høyskoler passer.

Steder som Crown College fokuserer På Jesus mens du tilbyr et beskyttende samfunn hvor du kan bli kjent personlig – alt mens du får ekte ferdigheter for din fremtidige jobb.

Å gå Til En Kristen høyskole gir deg sjansen til å utforske nye ideer mens du har professorer som bryr seg like mye om ditt åndelige liv som de gjør om din avsluttende eksamen. Du kan vokse i din kunnskap Om Bibelen, slik at når du forlater college og går inn i arbeidsstyrken, vil du ha et solid fundament av sannheter som kan hjelpe lede deg gjennom denne komplekse verden.

Hvordan Finne De Beste Kristne Høyskoler

 Kristne Studenter
Nå som du har gjort opp tankene dine til å gå For En Kristus-basert utdanning, hjelper det å vite noen retningslinjer når du velger fra et bredt utvalg Av Kristne college alternativer. Her er noen tips for å hjelpe deg begrense søket.

1. Se på stipendalternativer

Selv om du jobber helgeskiftet På Burger King mens du er i videregående skole, er det viktig å vite kostnadene forbundet med å delta på college. Utfordringen med å velge riktig Kristen høyskole er å finne et ekte fellesskap av tro som fortsatt er rimelig.

Heldigvis har Mange Kristne høyskoler stipend muligheter og økonomisk støtte pakker. Crown College, for eksempel, har flere stipender tilgjengelig for studenter basert på demografi, inntekt, akademiske prestasjoner, og mer.

2. Les deres erklæring om tro

det siste du vil, er å være uvitende om de åndelige livsforventningene på campus. Heldigvis har hver høyskole en erklæring om tro som staver ut hva høgskolen mener. Du bør ikke signere det og tro at det er som «vilkår for bruk» – avtalen for en iPhone-app(en som du aldri kan lese). For Enhver Kristen høyskole, sørg for at din egen tro samsvarer med høgskolen.

3. Oppsøke åndelige vekstmuligheter

 Vokse åndelig I Kristne høyskoler
Det er mange forskjellige høyskoler på spekteret, fra Å Være Kristen bare i navnet til å være et levende, åndelig levende samfunn. Å vite hvilken som er riktig for deg og støtter din åndelige vekst er avgjørende i college søk.

en god Kristen høyskole er en som står Ved Bibelen og tror på hvert ord, og gir deg mange muligheter til å lære av ledere i kirken, tjene sammen med andre troende og delta I Kristus-sentrerte hendelser. Mange av dem krever også kapell oppmøte, og kapellene er ofte en god måte å lære Mer Om Gud og vokse åndelig.

På Crown College har vi disse erfaringene (og mer) for å hjelpe elevene til å identifisere sin plass i deres åndelige reiser og utvikle ferdigheter for at de skal vokse åndelig. Hensikten Med Crown College er å hjelpe elevene vokse som helhet og friske individer som blir dannet i karakter og oppførsel for å være mer lik Vår Herre Jesus Kristus.

4. Sjekk høgskolens søknadskrav

Hver Kristen høyskole har sitt eget sett med standarder for aksept. De fleste høgskoler krever minimum score PÅ ACT eller SAT, men det er noen unntak. Mange skoler krever et anbefalingsbrev samt et essay.

under søknadsprosessen Til En Kristen høyskole, er du ofte pålagt å dele din åndelige reise i skriftlig form. Det er viktig å se på søknadskravene slik at du kan være godt forberedt før innleveringsfristen. Ved å gjøre deg kjent med kravene til skolen, vil du ha en bedre sjanse til å bli akseptert.

5. Tenk på fritidsaktiviteter

Ikke alle studenter ønsker å spille intramural basketball eller delta i kanonball hver kveld. Se etter en rekke fritidsaktiviteter. Sørg for at du vet hva som er tilgjengelig, slik at det ikke er noen forvirring; du kan være glade for å finne ut at høgskolen ikke bare har en disk golfbane, men ligaspill, eller at studentene har organisert aktiviteter knyttet til en robotikkklubb.

Ta hensyn til at det er ofte extracurriculars På Kristne høyskoler ikke tilbys av andre skoler. Når Du går Til En Kristen høyskole, får du muligheten til å delta i Bibelstudier og Et Kristus-sentrert samfunn, og bygge varige vennskap.

 Bibelstudier Ved Kristne Høyskoler

6. Kompatibilitet av studiepoeng med andre høgskoler

for alle som allerede har fullført noen studiepoeng i videregående skole eller ved en annen institusjon, må du sørge for at høgskolen du er interessert i, aksepterer overføringspoeng. Det er Mange Kristne høyskoler som ikke er akkreditert, og dette er en svært viktig detalj å vite når du søker på college.

Crown College er en overføringsvennlig høyskole, og vi støtter studenter i å forenkle prosessen med overføringspoeng. Finn ut mer om overføring til Crown.

Konklusjon

På Crown, vi elsker noe mer enn å se elevene oppfylle sitt potensial, og vi ville være beæret over å gå sammen med deg når Du reiser de pedagogiske og åndelige stier Som Gud har lagt ut for deg å gå. Men uansett hvor du ender med å gå, uansett hvilken skole du ender med å velge, kan du hvile i det faktum at fremtiden din er i hendene på en god Gud som elsker deg.

Mer informasjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.