januar 7, 2022

6 Trinn For Å Komme I Gang Som En Bønn Kriger

Bibelen erklærer at djevelen vil jobbe firedobbelt overtid i de siste timene av historien. Som enhver illegitim hersker sliter han med å holde fast ved makten. Han vet at hans ende nærmer seg.

…Ve dem som bor på jorden og havet! for djevelen er kommet ned til eder i stor vrede, fordi han vet at han bare har en kort tid.
– Åpenbaringen 12:12b

enten du liker Det eller ikke, vi er i en krig Med Satan. Hans onde innflytelse gjennomsyrer vårt samfunn. Synd overflod og folk aksepterer som vanlige situasjoner og hendelser som, selv for noen år siden, ville de ha funnet sjokkerende. Abort, skilsmisse, hor og utroskap, vold, narkotika og alkohol, fornektelse av religionsfrihet, krig og mange andre hverdagslige hendelser snakker om en kultur i krise.

som ingen annen gang i historien, bruker djevelen ethvert verktøy han kan finne for å hisse opp problemer og fange de uforsiktige.

Få Utstyret Ditt!

Heldigvis, hvor synden florerer, guds nåde florerer enda mer!

…men hvor synden økte og florerte, har nåden (Guds ufortjente gunst) overgått den og økt den mer og mer….
—Romerne 5:20b (AMP))

Når Og hvor Satan er i arbeid, Er Gud også i arbeid. Pris Herren! Det kan være en sterk påvirkning av ondskap på jobb i verden, men Den Hellige Ånd er også på jobb; så det er en flodbølge av syndere som kommer til et frelsende forhold Med Jesus Kristus.

Livets Skraphaug

det er en søppelplass i nærheten av der jeg vokste opp. Jeg kjørte av det nylig, og jeg så vakre sen-modell Cadillacs som hadde blitt totalt. De satte de ødelagte bilene i en maskin som knuste dem i små firkantede pakker. De ble lastet på et tog og sendt for å bli smeltet ned. Det er det djevelen ønsker for ditt liv. Han vil sette deg på skraphaugen, slik at du blir knust, sendt bort og smeltet ned.

men Med Hjelp Av Bibelen, Den Hellige Ånd, vil du tjene dine striper i denne» siste dager » kamp. Er du villig til å være en kriger?

6 Trinn Til Bønn Kriger Trening

1. Begynn alltid fra en posisjon av seier.

vi sitter på himmelske steder med Kristus, langt over alle makter og krefter (Efeserne 2:6). Djevelen er Under jesu føtter, og selv om du og jeg bare er hans lille tå, er djevelen fortsatt under oss.

2. Ikke vent på en spesiell «byrde» for å bli involvert i åndelig krigføring.

Bibelen sier ikke «hvis du ber», står det » når du ber.»Når sammen med tro, er bønn den eneste mektigste aktiviteten En Kristen kan engasjere seg i. Be regelmessig!

3. Husk at våre våpen ikke er av denne verden.

de er kjernefysiske stridshoder sammenlignet med djevelens flyswatters. Hans våpen er begrenset til kjødelige våpen. Vi har overnaturlige.

for selv om vi vandrer i kjødet, strider vi ikke etter kjødet:
(for våre stridsvåpen er ikke kjødelige, men mektige For Gud til å rive ned sterke festninger;)
Nedbryter innbilninger, og enhver høie som opphøyer Seg mot kunnskapen Om Gud, og tar enhver tanke til fange under lydighet Mot Kristus….
2 Kor 10:3–5

4. Snakk til problemet.

de åndelige røttene til problemer må lytte og adlyde. Da Jesus talte til fikentreet, var det ikke noe umiddelbart resultat, men noen dager senere hadde det visnet fra røttene (Mark 11). Røtter vil adlyde når du snakker til Dem I Jesu navn.

5. Tror ikke det tar store mengder tid.

Warfare praying tar bare en del av ditt vanlige bønneliv. En ung mann satt i stolen etter en tjeneste. Han var den siste i helligdommen. Jeg spurte Om han ville ta Imot Kristus, og han sa: «jeg kan ikke. Noe holder meg tilbake. Jeg la hånden min på hodet hans og sa: «i jesu navn, djevel, mister du denne mannens vilje.»

mannen begynte å skrike og kneble. Mary Jo og barna dukket for dekning fordi de ikke visste hva som skjedde. Så begynte han å gråte Og tok Imot Kristus. Senere dro han hjem og ble kvitt all sin sataniske musikk og narkotikautstyr. I Dag er Han fortsatt medlem Av Mount Hope Church, og det skjedde for 25 år siden.

Korte bønner kan være kraftige. I Apostlenes gjerninger 4 ba disiplene en kort bønn, og da de var ferdige, rystet bygningen. Få noen engasjerte troende til å bli enige i bønn med deg, og du vil kunne åndelig riste byen din!

6. Bruk åndens sverd-guds ord.

Da Satan konfronterte Ham, Sa Jesus: «det står skrevet.»Så talte Jesus en bit av Skriften i sammenheng, og det var nok til å skremme djevelen bort (Matteus 4:4).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.