Reddit

Tweet despre acest lucru pe Twitter

Twitter

Share pe Google+

Google+

cum se scrie un eseu perfect de critică publicitară

publicitatea a contribuit și continuă să contribuie semnificativ la societatea contemporană. Reclamele întrerup programele de radio și televiziune, distrug sau decorează laturile clădirilor și, uneori, reclamele par a fi funcția principală a internetului. Se estimează că 450 de miliarde de dolari sunt cheltuiți anual pentru publicitate, o treime din care se află doar în Statele Unite. Astfel, publicitatea este cu siguranță un sector important.

ce este un eseu de critică publicitară?

un eseu de critică publicitară este un eseu care examinează profund o reclamă și oferă o analiză cuprinzătoare a acesteia.

caracteristicile unui eseu de critică publicitară nu sunt diferite de cele ale eseurilor standard, deoarece are o introducere care are o declarație de teză încorporată în ea, paragrafe de corp cu mai multe propoziții tematice și, în cele din urmă, o concluzie. Cu toate acestea, trebuie să vă asigurați că scrisul dvs. se concentrează exclusiv pe reclamă și că vă afirmați verdictul asupra reclamei.

după cum bine știți, reclamele pătrund în televizoare, pagini web și drumuri de linie către orice traseu pe care îl luați; făcându-le astfel un subiect actualizat. Publicitate critica eseuri sunt misiuni comune în colegiu, care necesită vă oferi o critică de publicitate din unul sau mai multe puncte de vedere. Iată cum să creați în mod eficient un eseu de critică publicitară de succes care să vă captiveze cititorul.

teză și introducere

după cum sa menționat mai sus, eseul dvs. nu poate începe fără o teză. O declarație care poartă punctul pe care intenționați să-l exprimați sau argumentul dvs. principal este o declarație de teză. Prin urmare, atunci când vă compuneți teza, asigurați-vă că este bine detaliat să comunicați argumentul sau punctul dvs. principal și să îl faceți concis.

partea cea mai importantă a eseului tău este introducerea ta. Captează atenția cititorilor dvs. și se asigură că sunt suficient de captivați pentru a continua să citească. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că este cât mai captivant posibil. În plus, ar trebui să-l faceți concis, bine detaliat și să vă afirmați argumentul principal.

când compuneți introducerea, începeți cu un cârlig. Scopul cârlig dvs. este captarea atenția cititorului; este în mod natural prima teză. Oferiți un rezumat larg al reclamei; aceasta include produsul, compania și altele. Includeți declarația tezei în introducerea dvs.

paragrafele corpului

paragrafele corpului expun declarația tezei tale. Acest lucru ajută la construirea argumentul dvs. prin utilizarea altor argumente mai mici. Când compuneți paragrafele corpului, trebuie să vă asigurați că fiecare paragraf începe cu o propoziție de subiect. Propozițiile de subiect sunt urmate ulterior de propoziții de sprijin care oferă dovezi sau sprijin pentru propozițiile dvs. de subiect.

când compuneți paragrafele corpului, începeți prin a utiliza propoziții de subiect. Corpul eseului dvs. ar trebui să fie de trei până la cinci paragrafe, cu excepția cazului în care se spune altfel. Citați orice informație care nu este ideea dvs. originală. Indicați sau menționați publicul vizat al reclamei. Menționați câteva strategii utilizate în anunț pentru a-l face mai atrăgător pentru public. Oferiți strategii textuale utilizate în anunț.

concluzie

în concluzia dvs., înfășurați-vă gândul sau furnizați un rezumat al eseului dvs., inclusiv principalele argumente pe care le utilizați. De asemenea, trebuie să reformulați declarația tezei. Concluzia eseului tău este critică. Fă-o memorabilă.

pentru eseul dvs. de critică publicitară, urmați următoarele sfaturi în timp ce compuneți concluzia: rezumați eseul oferind un rezumat concis al lucrării. Reformulează-ți teza. Oferiți recomandări cu privire la modul în care anunțul ar putea fi îmbunătățit. Și discutați implicațiile anunțului asupra fațetelor politice, culturale și sociale ale societății.

revizuirea criticii publicitare

revizuirea eseului dvs. este importantă și obligatorie. Revizuirea înseamnă pur și simplu recitirea eseului și corectarea greșelilor detectate. Scriitorii de la PerfectEssay sfătuiesc să folosească Dame de gramatică pentru a corecta erorile gramaticale și de punctuație atunci când revizuiți eseul. De asemenea, înmânează eseul unui prieten de încredere pentru revizuire. Și citează în mod corespunzător informații care nu sunt originale.

Sfaturi pentru scrierea unui eseu de critică publicitară

când scrieți eseul dvs. de critică publicitară, luați în considerare sfaturile de mai jos:

• selectați un anunț pe care îl înțelegeți. Acest lucru este avantajos, deoarece selectarea a ceva ce înțelegeți îl face mai simplu atunci când criticați.
  • asigurați-vă că sunteți familiarizat cu produsul promovat.
  • descrie ad vag.
  • priviți cu atenție anunțul și notați tot ceea ce vă captivează și vă captează atenția.
  • dezvoltă un argument pe care îl vei explica mai târziu în eseul tău.
  • compuneți o schiță care va fi prototipul eseului dvs.

Exemple de anunțuri care pot fi analizate critic

unele reclame care pot fi analizate critic includ Coca-Cola (gustați senzația), RedBull (vă oferă aripi), Pepsi (din senin), Mountain Dew (Faceți roua) și Fanta (mai mult Fanta, mai puțin grave). Toate anunțurile de mai sus pot fi analizate critic, deoarece pe baza justificărilor date, anunțurile de mai sus pot fi clasificate ca sofisticate și complexe, deoarece au semnificații, simbolism și conotații subiacente. Strategiile creative din spatele acestor reclame sunt cele ale imaginii mărcii. Fiecare anunț are sloganul său și un apel universal general combinat cu o imagine universală. Toate anunțurile sunt destinate piețelor de masă, deoarece băuturile menționate mai sus sunt consumate în general; prin urmare, toate pot fi analizate eficient.

Wrapping it Up

publicitate critica eseuri sunt misiuni frecvente în colegiu care au nevoie de tine pentru a oferi o critică de publicitate de la unul sau mai multe puncte de vedere. Prin urmare, probabil veți scrie un eseu bazat pe astfel de lucruri la un moment dat sau altul. Utilizați sfaturile și instrucțiunile menționate mai sus și eseul dvs. va fi unul de succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.